TORSDAGSEFFEKTIV

Sholla hopp!
Seg bloggning, yees men haft massa plugg. Hade spanska provet igår, vilket gick väldigt dåligt men tror ändå det blir godkänt så det är okej. Tills imorgon har vi so förhör, matte förhör och idrottsinlämning. Och jag började på alla idag...MEN är klar med matten, kommit halvvägs på idrotten och antecknat lite på so:n såå det känns skönt. Plus det är sovmorgon imon vilket ger lite extra tid. ÄLSKAR. 
Har nyss duschat och fixat mina skabbiga naglar som en liten paus från pluggandet, men tänkte kolla so:n lite till innan jag ska sova. Läget under kontroll. Har även hunnit dammsuga och städa mitt rum lite idag, effektivt!
Slängkyss
 
 

DE ÄR FUCKING SOVMORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0