V-RINGAT

Imorse for vi som sagt iväg till gymmet vilket som vanligt kändes skönt. Fått massa träningsvärk i benen vilket känns bra för då tar det. Efter gymmet duschade jag och fixade mig för att senare åka till Emporia med Sofie. Letade efter en V-ringad tröja, en foundation brush från real technique och ett setting spray - och jag hittade allt! Letat lite efter en primer också men hittade ett setting spray från MAC som fungerade till båda, hur bra? Fick även med mig ett nagellack i den perfekta nude färgen. Slog inte på stort som jag brukar när jag handlar så det kändes också skönt haha. Nu har jag precis ätit och Emma kommer snart så vi hörs senare i ett inlägg där jag visar det nya sakerna.
Slängkyss
 
 

Liten bild på tröjan så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0