SURPRISE

Sho balla bacon!
Älskar att börja inläggen med en hälsningsfras men kommer knappt på några fler...Anyways så får de bli som de blir. Slutade 13.20 idag (livet) dock så behövde jag hjälp med min dator så kom inte iväg förens 14. Nu är jag iallafall hemma och har ätit lite mellis. Sitter och skriver en packlista till Thailand samtidigt som jag försöker fixa vår "Antidrogfilm" till skolan. Super jobbigt att skoldatorn krashade nu när jag har två uppsatser att skriva - ena duo på fredag & den andra nästa vecka men måste få A på den för att det ska vara lönt att jag gör den då det är en extra uppgift. Yeey till skoldatorerna...
 
Ikväll ska jag & mamma överraska Lotta då hon fyller år idag. Kan inte skriva vad vi ska göra då hon läser bloggen och då blir det ju ingen överraskning haha. Men så fort det är avslöjat postar jag ett inlägg till er. Kan iallafall avslöja att vi ska börja med middag, sen kan jag inte säga mer. 
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0