ÖRN HALSBAND

Hej mina babes! Måndag igen och jag hade verkligen ingen ångest för det - sköönt. Skolan rullade på som vanligt och inget extra speciellt hände. Var hos läkaren för att kolla upp mitt lock jag fick av flyget hem från London...Det enda hon sa var att jag skulle ta kortison sprej i näsan, hålla för näsan och blåsa. Dock så kan detta ta veckor innan jag kan få bort det...Aja, hoppas bara att de släpper innan Thailand. Tänkte ta en riktig slappdag idag och bara kolla massa serier. Till en helt annan sak så älskar jag mitt halsband jag hade idag och fick sjukt många komplimanger för det, alltid så kul när andra gillar vad man bär. 
Slängkyss
 
 
Lite detaljer från dagen med såklart mitt halsband i fokus! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kan du ha fått det halsbandet av😉

Svar: hehe, taaaack! :-)
emmie kristoffersson

2015-01-12 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0