KEMIDAGEN

Klockan ringde 05.08 idag för jag skulle hinna duscha, föna och platta håret. Var dock klar en halvtimme innan jag skulle gå så fick en massa fritid att jobba med matten. Super skönt att för en gångs skull ha rakt hår, även om det inte varade så länge då det snöade super mycket när jag traskade hem och håret blev helt frisigt.
Anyways - kemidagen, check. Och den var hyfsat hemsk, stor del för att vi åt lunch 12,20 men inte kom dit förens 12.40...snacka om att jag var hungrig. Dock helt god mat så det jämnade ut sig.
 
Efter skolan följde Elin med hit och vi pluggade lite medan vi åt mellis. Vi möte sen upp Daniel och Adam för att filma. Så. Himla. Kallt. Anyways så är allt filmat, alla har åkt hem och jag är mätt. Tänkte kolla lite prison break, bara några avsnitt kvar...Åhh så himla bra serie!
Slängkyss
 
 
Todays look (efter snön totalt pajat mitt hår...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0