FYSIKDAGEN

Började dagen med en hemsk morgon. Försov mig, halkade till skolan, INGA bilar stannade vi övergångstället, klädpanik & extrem mensvärk. Kom liiiite sent men sprang sista biten..Idag var iallafall sista NO-dagen som var fysik. Eftersom att fysik verkligen är mitt hatämne och vi inte hade några grupper idag, kändes det bara öh på hela dagen. Men jobbade i grupp ändå och det höjde dagens betyg oändligt mycket. Att vi sen åt lunch 12,30 drog ner dagen lite då alla var så extremt hungriga och maten tog slut.
 
Efter skolan så gick jag hemåt som vanligt och städade rummet. Fick ett rejält ryck och det känns så himla fräscht nu efteråt. Tänkte plugga lite ifall jag hinner innan Lotta kommer hit och ska kolla film! 
Slängkyss
 
 
Dagens situation "Nothing to wear" - fick bli trycket på dagens klädval
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0