BLURY

Hej mina favoriter!
Gårdagen var riktigt kul men blev så himla seg redan vid fem tiden. På kvällen kom Filippa, Matilda, Sofie hem till mig och Maja. Vi snacakde ett tag innan Filippa och Matilda gick hem, även dem helt sega efter dagen haha. Sofie stannade en stund innan hon också gick hem. Jag, Maja, mamma, Petra, Max och Hampus spelade sen ett spel "Absolut överens" suuuper kul. Spelar inte alls lika mycket sällskapspel längre, men det är ju riktigt kul när man väl gör. Kollade lite av prison break innan jag sen gick och la mig vid ett. 
 
Idag har jag hunnit fixa mitt rum, bäddat rent, duschat, fixat naglarna, organiserat en massa papper och ätit lurre - effektivt. Vid 15.30 är det träff med konfirmanderna så det ska bli super mysigt. Blir nog en tidig kväll idag så jag är uppvilad imorgon, då en ny skolvecka börjar. Halva mitt lock har även släppt idag, känns så himla skönt. Hade dock glömt hur höga alla ljud är haha så hoppar till hela tiden...Gjorde en trykutjämning och trodde påriktigt att jag skulle svimma - men halva släppte så det var värt de!
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0