UPDATE FRÅN GYMNASIET

Så trött varje dag jag kommer hem från skolan men tänkte höra av mig lite snabbt!
Gårdagen gick super, varit inte nervös så det kändes mycket lättare. Klassen verkar bra och vi har en mjukstart med introductionsdagar nu fram till torsdag, och sen även bara 2 lektioner på torsdag. Najs första vecka. Under dagarna kör vi bara massa lära känna och sammarbetsövningar - mee gusta! Träffade även en kompis från Spanien idag som berättade lite om skolan osv så det var kuuul, så härlig tjej! Även träffat och checkat av läget med massa från min gamla klass och skolan, mys!
 
Tänkte ta en powernap ute i vår fatboy i trädgården idag när jag kom hem, för höll på att somna under en kort genomgång om studietekniker i skolan. Tog en filt, kudde och la mig...Vet ni vad pappa bestämmer sig för att göra då?? Då ska han blåsa bort alla löv med en lövblås och klippagräset...Blev alltså inte så mycket vila :-(.
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0