OXIE

Gooo'kväll! 
Vaknade imorse med en så himla kraftig mensvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Låg & krampade i sängen så jag missade bussen men pappa skjutsade mig till skolan så jag hann i tid. Dagen gick super lätt, inga jobbiga lektioner alls och de gillas skarpt!

Mötte upp Maja efter skolan & åkte hemåt till mig. Vi vilade en stund, något extremt skönt. Sen fixade vi oss, åt & tog oss till Oxie där vi träffade Filippa, Matilda, Oliwer & Danny. Hängde hos Oliwer innan vi drog in till Hyllie för att äta lite "nattakäk" & sen blev vi hämtade. Är nu i bilen på G hemåt & vill bara sova...enormt trött. Helgen är roligt välkommen!!
Slängkyss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0