GBG NÄSTA

Hejsan hoppsan! 
Imorse jag jag alarm på 06.59 för att fixa de sista innan vi åkte till tåget vid lite efter 08. Fick ta ett Öresundståg då SJ inte gick den tiden jag ville åka, fyyy. Gillar inte dessa tåg, så smokat med folk, dålig luft & kaos. Fick till slut en plats men skulle gå på toa så reste mig upp & kollade i gångarna, blockerade av människor...Och så blev min plats tagen så får stå sista 40 minuterna. Usch...

Iallafall så är jag väldigt taggad på när jag väl kommer till Göteborg. Emma möter upp mig på stationen och sen åker vi direkt till Liseberg, hur kul??? Måste spara batteri så får avsluta med att jag hoppas ni alla har en  bra torsdag! 
Slängkyss 




Kommentarer
Postat av: Lotta Wendt

Have fun 😍

Svar: Thanks, i will!! ❤️❤️
emmie kristoffersson

2015-08-13 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0