WANT TO SEE IN THE CINEMA - LUCY & LETS BE COPS

När jag inte har så värst mycket att göra så kollar jag bland annat på bio-trailers. Och eftersom jag inte haft så mycket att göra så har jag kollat en massa trailers och fastnat för dessa två filmerna - i två heltolika genrer. Precis filmer som dessa jag gillar!!
 
Lucy.
Verkar så sjukt bra med lagom action och lagom "pang-pang". Jag gillar verkligen filmer där det utspelar sig i framtiden. Scarlett är en grym skådespelare men även grymma Morgan Freeman är med. Rullen verkar iallafall sjukt jäkla grym och verkligen en film i min smak.
 
 Let's be cops
Av det jag sett på trailern så verkar denna sjukt rolig. Även tycker jag att den påminer en aning av "21 jump street" på det jag sett. Men älskade ju den så då älskar jag säkert denna med. En massa skådespelare man känner igen är ju kul det med. Bland annat är Jake och Damon från new girl och Nina från the vampire diaries med i filmen. Trailern verkade iallafall super kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0