THE DAY BEFORE

On the tracks again, internetet är fixat och jag är så glad! Kickade igång fredagen med sovmorgon till nio, alltid lika skönt. Efter skolan gick puddingarna aka Matilda,Filippa, Maja hem til mig för att sen ta bussen från mig till Lund. Var ju så fruktansvärt varmt - över 20 grader så passade även påatt byta om. På bussen sen så träffade vi Wilma, Nina, Lina och Elin som alla också skulle till Lund. Nina och Wilma skulle med oss och hämta tröjor, färgpåsar och nummerlappar till loppet imon. I stan sen mötte vi upp Felicia och Andrea och gick sen för att hämta våra greher och leta brillor. Alla köpte matchande kransar, jag och Nina köpte matchande solglasögon - kommer bli så fett!! Åt lite och bara gick runder i stan innan vi åkte på olika håll senare. 
 
Har lyckats fixa mina minneskort så det finns plats för både the color rund och den andra halvan av "the whisper challenge". WIHO! Har redan invigt det och fotat bilder på hur jag ungefär kommer se ut imon, vilket ni ser här under. Taggad till tusen och vill inte att det snart ska va över, hahah inte ens börjat men ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0