THE COLOR RUN

Igår var ju som sagt dagen med ett stort D eftersom att det var då loppet var. Det var helt seriöst det roligaste jag gjort. Så himla mycket glädje och lycka. Loppets olika färgstationer va ju grymma och eftersom vi rullade oss vid stationerna så fick vi super mycket färg på oss. OCH festivalen efteråt, herregud! Så himla grym musik, sjukt med tryck, massa härligt färgkastande och massa dansande. En helt otrolig upplevelse som jag defenitivt vill göra om. 
Får ni chansen så MÅSTE ni göra detta, bästa jag gjort!
 
- Detta var några få av de bilder min pappa tog under gårdagen, imorgon kommer en del två med bilder som vi tjejer tog med mobilerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0