NYA GYMPADOJOR

Stressade iväg till Lund imorse, då både jag och mamma försov oss lite. Men vi hann ändå itid till vaxningen. Eftersom jag fortfarande har ont i kroppen så gjorde det ondare än vanligt men det gick ändå bra. Efter en och en halv timme där gick vi mot graffiti där vi åt frukost/lunch. Mamma fixade sedan ny glasögon igen och vi körde vidare för att leta gympaskor till mig. Mina andra var super slitna och nu även fyllda med färg efter loppet så det känns toppen att få nya. Gick in på teamsportia och hittade ett par direkt, som tillochmed var på rea så det blev lysande. Köpte mat och körde sen hemåt, super trött. Mamma tappade även bort sin ring och hade panik så vi gick runder i Lund och letade efter den, men senare när vi kommit hem och gett upp hoppet såg hon att hon glömt den hemma...haha.
 
Nu står det plugg på schemat men ska även fixa ett inlägg med dem nya skorna till er. Ikväll ska jag till Maja och träffa puddingarna, mysigt! 
Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0