NU ÄR DET FILMAT

Idag var det dags för ännu en skoldag, och även denna gick bra. Köpte muffins och gav Sofie hennes present idag som vi köpte igår, och hon blev super glad! Älskar att ge bort presenter och skämma bort andra, så mysigt. Efter sista lektionen kramades vi med Sofie och sa hejdå till henne, kommer sakna min lilla kattunge. Maja och jag cyklade hem till mig där hon hjälpte mig lite med min hemkunskap inlämning och sen filmade vi den andra halvan av "the whisper challenge" som jag ska försöka hinna redigera idag. Men den kommer upp så snart den är redigerad och klar.
 
Idag är jag antagligen hemma själv ett bra tag nu på kvällen vilket är så skönt, då jag har mycket att plugga. Ska läsa svenska och engelska böckerna, skriva klart en teknik-rapport, plugga till matte och so-proven, träna in orienterings-symboler, även skriva på min hemkunskap inlämning och plugga spanska glosor. Har 91 glosor, eller lixom massa verb som man ska kunna alla oregelbundna formler på...Men ska försöka att göra något annat än att plugga som exempel kolla awkward som kommer tillbaka idag efter ett långt uppehåll. Annars blir det till helgen, om jag hinner då..
 
 
- En bit av dagens outfit, fick en massa komplimanger för mig halsband idag - vilket är från ur&Penn.
Super kul när folk gillar det man bär!

Kommentarer
Postat av: THE REVOLT

Hahaha jag älskar oxå att ge bort presenter! xD

2014-09-23 @ 17:29:46
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0