NO WIFI

Hemskt hemskt ledsen för att uppdateringen sugit, men vårt internet har kraschat. Har varken internet på min mobil, data eller padda...Det enda är pappas padda som oftast inte är ledig. Men idag eftersom huset är tomt förutom jag och samba så tog jag chansen att blogga lite och fixa inlägg. 
 
Har nyss varit ute och gått en super mysig (men läskig...) promenad med Filippa och Matilda. Gick i "skogen" så släcktes lampan ovanför oss tändes när vi gått förbi...så vi klättrade upp vid en bro och gick på vägen i stället. Träffade en massa läskiga folk när jag gick hem och längtar nu till pappa och hampus som kommer hem snart ska komma. Efter skolan handlade jag och Maja lite och pluggade sen matte. Vi försökte fixa nästa halva av whisper challenge men minneskorten har definitivt kraschat så ska köpa nytt imon till både andra halvan men framför allt loppet som är i övermorgon. TAGGGG!! 
 
 
- eftersom det är på pappa padda har jag inga bilder över huvudtaget så de blir en quote igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0