NO SCHOOL

Andledningen till att bloggningen sög igår var för att jag somande vid tre precis efter att Maja gått hem och vaknade inte förens vid 21..Sjukt hänging, stel i kroppen, svin ont i halsen och febrig. Åt lite glass (som jag inte ens kunde öppna själv, så svag jag är när jag är stel..) och la mig sen igen. Vakande imorse och vill bara gråta så fort jag sväljde, vilket nu är bättre eftersom jag drogat soppa, te och halstabletter. Men är sjukt stel, sjukt ont i kroppen och väldigt svag fortfarande. Men ingen feber vilket är toppen! 
 
Har legat hela morgonen och kollat på parlamentet, hahah! Ska snart starta en film hade jag tänk och sen bara ta det lugnt, så jag kan bli bättre. Hatar att vara ifrån skolan, haha vill bara tillbaka. 
 
 
- Hatar att man känner sig så ofräsch när man är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Anonym


Stackars dej! Krya på dej!


Farmor o Farfar

Svar: Tack, KRAM!
emmie kristoffersson

2014-09-26 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0