COUNTRYMÄSSA

Idag var halsen en aning bättre, dock fortfarande hes. Både jag och Hampus försov oss, jag klarade mig dock då jag hade sovmorgon. Började skoldagen med att göra ett skolval och sen hade vi spanska. Dagen rullade på som vanligt och efter skolan kom Filippa och Matilda tillbaka till skolan och vi gick hem till mig för att sen ta bussen ifrån mig in till Lund. Matilda tappade sitt bankkort så hon gick hem och fixade de, medan jag, Filippa och maja åkte in till Lund. Först åt vi mat, de sushi och jag sallad - super gott. Första gången jag testat sushi, och jag smakade typ  ingenting. Jag blev sen vaxad och pappa hämtade oss, för att lämna oss i kyrkan. Vi träffade Sanna och gick på mässa, och åt grillade sen efteråt. Vi har nu träffar upp Matilda igen, handlat godis och tar de bara lugnt hos Filippa. 
 
- Reserverade plaster i kyrkan och allt, fint ska det va - hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0