MATILDA FEMTON

Tisdagar innehåller massaor och dryga lektioner. Fick idag reda på att jag kommer ha mitt första nationella v.47 alltså om fem veckor...Herregud. Var helt inställd på att jag skulle ha det till våren, men nix inte i hemkunskap. Usch, redan nervös. Aja, fem veckor to go lixom. Iallafall så var jag på skolan 07.40 idag för att sätta ballonger på Matildas skåp och gratta henne med Sofie innan skolan började. Nu är hon med femton år!! Efter skolan cyklade jag hem och kollade klart första säsongen av "the night shift", vilken endast hade 8 avsnitt. What ? Och nästa säsong kommer 2015, tortyr..
Har pluggat en del på so:n, och jag tror jag klarar av den om man inte ska kunna årtal...isåfall är jag körd. Får hoppas på det bästa, ska snart läsa so:n en sista gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0