PROV HIT OCH PROV DIT

Sho balla bacon! Hade spanska prov idag och det gick väl sådär kändes de som...Träffade dock min lärare och då gav hon mig en tumme upp så vet inte alls hur det gick. Imorgon får vi iallafall tillbaka matteprovet, så är det överstökat.
 
Efter skolan stannade jag och snackade lite med Elin i väntan på att mamma skulle komma. Hon och jag ska åka till en familjekompis för att fika och sen när jag kommer hem blir det plugg till so-provet imorgon. Har dock haft väldiga problem med yrsel de senaste veckorna och igår var det så pass illa under längre tid att jag var tvungen att lägga mig och vila, så får se hur mycket plugg som blir gjort. 
Slängkyss
 
 
Daaaagens, super mysig och varm kofta då jag inte känner mig helt 100 och fryser hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0