LEDAR UTBILDNING

Igår efter discot var jag, Sofie och Wilma kvar ute lite innan vi alla gick åt varsitt håll. När jag kom hem vid halv tolv åt jag kvällsmat medan jag kollade det senaste "the vampire diaries". Så jädrans braaaa!!!! 
 
Imorse vaknade jag helt pigg och taggad på dagen vid halv nio. Sminkade och klädde mig, sen åkte jag & mamma för att hämta Elin och åka till skrylle. Där vi alla konfirmationsledare skulle träffas klockan tio för en utbildning. Vi började med frukost mackor som dem fixat så himlagoda och fina, med himelskt god varmchoklad. Alltså, den var gudomlig på riktigt haha. Sen diskuterade vi olika situationer och prata en massa innan det var lunch. Jag hade beställt en hamburgare - och även den var super god. Pratade om frankrikeresan vi ska göra i augusti och allt som har med den resan att göra innan det sen var dags på eftermiddags fika. Ätit så hiimla mycket god mat idag, proppad! Vi hade sen en sista övning där vi skulle skriva bra och dåliga saker om oss själva, innan vi slutade vid 16. Super mysig dag och jag är så himla taggad på allt som kommer hända nästa år. 
Ikväll ska jag iväg och fira min gammelfarfar som fyller 93 år idag! 
 
 

Buuuuurgaren!!
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mums!
sv; Tack så mycket :)

Svar: Åh jaa!! :)
emmie kristoffersson

2014-11-15 @ 18:31:46
URL: http://morotenpeter.blogg.se
Postat av: Sofie Bäcke

Sv; Åh tack så mycket fina du! :)

Svar: :)
emmie kristoffersson

2014-11-15 @ 21:53:38
URL: http://sssofiee.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

Svar: verkligen!!! :)
emmie kristoffersson

2014-11-16 @ 13:45:30
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0