LANDSKRONA MATCH

Efter att knappt varit utanför huset sedan jag kom hem från sjukhuset bestämde jag mig för att följa med på Hampus match. Så himla tråkigt och drygt att bara vara hemma så det var så himla skönt att åka iväg. Matchen spelades även i Landskrona, så jag kom bort en litet längre bit. Glömde laddare så min mobil dog medan vi var iväg, därav att inlägget skrivs klart och publiceras nu. Resultatet i matchen blev 2-5, alltså förlust. Men tyckte att matchen var riktigt bra spelat dock med nya utvisningar HELA tiden. En extra rolig sak var att vi även träffade ena familjen vi var i Slovakien med 2012. Inte sett den sen vi var iväg, så det var super mysigt! 
Snart kommer Filippa, Matilda och Maja hem till mig för att umgås lite. Blir ännu en slapp kväll med mysigt sällskap.

Hoppas ni har en bra fredagskväll kära läsare!! 


In action 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0