GLOSSY BOX NOVEMBER

Vissa av er kanske vet att jag prenumererar på glossybox, och det betyder att jag får hem en låda med oftast fem olika skönhetsprodukter i. Denna månaden beställde vi även en extra box med produkter från Clarins, så vi fick alltså två boxar denna månad. Gjorde en "Unboxing" video till er på den vanliga boxen, men hela videon var i ofokus så den raderades. Har fotat de olika produkterna istället så ni vet vad man fick denna månad och om ni kanske är intresserade att börja prenumerera får ni se vad man kan få. HÄR kan ni även läsa mer om tex priser, olika recensioner, produkter vi fått innan, vilka olika boxar det finns osv. Lådorna brukar även vara fyllda med rabattkuponger på olika skönhets sidor och annat kul! 
Ett julklappstips är att ge bort en prenumeration i valfri längd, finns både till kvinnor och män. 
 
 
Thickening gel ger dig både snyggare och fylligare bryn på bara några sekunder, 179:- // Handkräm som är en riktigt storsäljare som jag har för mig att vi fått en gång tidigare, SUPER BRA 199:- (full förpackning - 150ml) // Ögonpenna som är lätt att applicera och kan användas som en skimrig eyeliner, 119:- // Ett läppglans från Make up store i färgen "bar", både vårdar och ser ursnygg ut på läpparna, 130:- //Nagelfil i glas som är tvättbar. Om man använder denna regelbundet förstärks kanten på nageln och förhindrar sprickor 115:- .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0