FÖDELSEDAGS FIRANDE FÖR MATILDA

Som jag nämde i torsdags ska jag ikväll på födelsedags-middag hos Matilda. Över en månad sedan hon fyllde år, men vi har inte fått ihop något datum som passat så nu äntligen händer det. 
Gick upp ganska sent idag och började då städa, har lite kvar men det går snabbt. Kollat det senaste "the vampire diaries" avsnittet - så sjukt grym. Säger de om alla avsnitt, men de är ju en så otroligt braaa serie!! Har även hunnit planera en liten sak som kommer hända på bloggen och förberett lite till det. :)
Slängkyss
 
 
Hade en förvånandsvärt bra hårdag igår...:)
 

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Jag har två avsnitt kvar på vampire diaries! :D jätte taggad till ikväll när jag ska sluka dom<3

Svar: ÅHHH du kommer inte bli besviken!! :)))
emmie kristoffersson

2014-11-22 @ 17:16:29
URL: http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0