BREAK I PLUGGET

Tänkte bara slänga iväg ett snabbt litet inlägg om dagens planer mitt i plugget. Sofie kommer hit runt 13 och vi ska nog bara chilla och diskutera bloggen lite. Innan hon kommer hit ska jag ta tag i min läxhög och plugga lite. Har öven hunnit plocka undan och fixat lite på rummet, vilket känns skönt! Mot eftermiddagen ska jag sticka till Maja för att vara där och hjälpa henne fixa sig innan vår halloween-återträff. Är fortfarande osäker på ifall jag ska klä ut mig..Vill inte vara den enda outklädd lika mycket som jag inte vill vara den enda utklädda. 
Vid 19 tror jag vår konfirmationsåterträff börjar och vi ska bara mysa tilll en film. 
 
 
Bara att bita tag dessa underbara böcker...

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fint mobilskal :)

Svar: Tack, finns att köpa på H&M :)
emmie kristoffersson

2014-11-01 @ 11:49:15
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0