EUROVISON MED FRIENDS

Gårdagen var en helt underbar dag. 
Började med vaxning i Lund, sen mötte jag & mamma upp Lotta och köpte macarons. Sen gick vi vidare och fikade på espresso house. Tog en macka och en chai latte, standard.
När vi sen kom hem var jag ute och fotade i trädgården i nån timme, sen gick jag ut en sväng med pappa & Samba, för att testa kameran. Det blev en runda på äver en timme, vilket var välsigt skönt! Stannade och hälsade på vår fd granne och gick sen hem. Hemma sen igen så duschade jag och åkte sen upp till Maja. 
 
Vi fick skjuts till centrum där vi åt, mötte upp Max och handlade snacks inför kvällen. Smälte sedan choklad när vi kom hem och doppade en massa jordgubbar. Sen kom Matilda, Wilma, Nina, Andrea, Felicia & Filippa. Hur mysigt gäng som helst. Vi åt en massa medans vi kollade på eurovision. Jag hejade, såklart, på Sverige - och en stund såg det ljust ut...Men låten som jag blev helt kär i och bar ÄLSKADE var danmarks. Lyssnar på den på repeat heeela tiden. 
Kvällen blev riktigt lyckad och mååååste göras om!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0