THE WOLF OF WALL STREET

En film jag nyligen såg var "the wolf of wall street" filmen. Leo gjorde ju som vanligt en karaktär otroligt snyggt och imponerande. Helt sjukt vad bra den mannen spelar alltså. Filmen överlag var helt okej, väldigt lång och det hände ju ingen super grej i den. Dock väldigt glad att jag sett den, dåden var bra gjorde och underbara skådespelare. Men inte högsta betyg då jag delade upp tittandet på tre gången för att jag inte orkade se hela på en gång -
2h och 59 minuter..Dock så tog jag upp tittandet senare så då måste den ju varit bra! Men jag skulle ge den en 8/10 kanske. Kanske kanske en 9 bara för att de spelade så fruktansvärt bra, speciellt LEO. (+ jag tycker han borde fått en oscar för denna roll, helt klart) tycker nog dem flesta med schh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0