FETTISDAGEN

Hejsan hejsan!
heheh, fastnade jag i hissen för första gången på skolan...med Sofie & Maja. Maja började skrika och Sofie hoppa. hahahhah. Iallfall så tryckte vi på en knapp - och vips så var vi ute. Efter skolan gick jag hem, fixade käk & kollade youtube videos. Vi hämtade sen upp Maja och körde mot Nova, var n där i några timmar och har ont ont ont i mina ben/fötter. Fick med mig ett par byxor, en foundation (!!) & en klänning. Har just nu 16 kr kvar ungefär...nedräkning till lön nuu alltså! Efter Nova handlade vi lite mat och sen hemåt. Väl hemma så gjorde mamma semlor, då det är fettisdagen idag. Jag gicllar inte semlor så fick en "nutella-semla" hur gott som helst meeen för mycket grädde & nutella (!?) så fick skrapa bort. Nu har jag kollat dte senaste top model sverige och ska sooova! Hade behövt duscha men gör det imorgon, orkar verkligen inte. 
Fixar bilder på de jag köpte imorgon, och en sista sak - sorry för sämst uppdateringing men har ingen tid över. 
 
 

- fikade även lite på EH...denna dagen har dock inte varit så förbredande  inför "fit-summer 2014"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0