ETT "TYCK-SYND-OM-EMMIE"-INLÄGG

Okej idag har jag haft så fruktansvärt ont överallt. I nacken efter jag spelade badminton, ont i mina ben för att jag har gått för mycket, ont i mina händer pga reumatism, mina trampdynor värker sönder osv osv osv. Vill verkigen inte klaga men allting känns så mycket mer i efterhand och just nu är det efterhand med stort E. Nacken håller på att låsa sig så får "dra upp den" heeela tiden, görfruktansvärt ont när jag rör mig i benen och kan knappt sätta mig ner. Förkyldningen är kvar och har en känsla av att det andra kommer hålla i sig och att jag till och med är påväg in i ett skov..orkar inte, snälla inte just nu! Inget jag kan styra men vill bara bädda ner mig och stanna där tills jag mår toppen igen. Ska iallafall lägga mig och föröska sova bort en del så godnatt ni!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kom till mig vännen så ska jag ta hand om dig:-) ♡♡♡

2014-04-01 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0