VAX OCH PACKNING

Idag kom Maja hit till mig innan det var dags för begravning. Vi fixade oss, gick till affären för att handla och även hämta ut mina byxor som kom idag. Och jag bara älskar dem! 
Begravningen var hemsk och jobbig. Lyckades hålla kinderna torra men fy va jobbigt det var. Efter den gick jag ner till mormor och morfar för att släppa känslorna jag fått från begravningen. Gick sen hem, bytade om, fikade lite med mamma och hennes kollegor sen åkte hon och jag till Lund. Jag blev vaxad, sen åkte vi till H&M så att jag kunde leta efter en pyjamas jag letat efter svin länge. OCH DEN FANNS. Det ösregnade, verkligen ösregnade så jag tog en chailatte och sen åkte vi hem. Fulländad dag. 
 
Hemma sen så har jag packat och packat. Men har panik, rädd att ångra det jag tar med mig sen. Men har fått lite tips så nu kör vi. Kollat de senaste "pretty little liars" lika bra som vanligt. Sen hann jag inte med "teen wolf" igår så såg det nu också. OMG, gryyymt. Sen kom min moster hit en stund och snackade om bl.a min konfirmation. 
Nu ska jag packa vidare, svara Amra (min stora dag) och duscha av all olja efter vaxningen. 
 
 
- kläderna jag hade på mig under begravningen. 
// klänning - only //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0