VANDRINGSKÄNGOR

Dagen har jag spenderat i alla möjliga butiker och på emporia. 99 procent av butikerna har varit sportaffärer eller frilufts affärer på jakt efter ett par vandringskängor. Efter flera timmars letande hittade jag ett par, vet dock inte om dem är för låga. Ska använda dessa kängor en gång i Skottland på en pilgrimsvandring, vilket känns lite onödigt menmen det är ett måste. Fick även med mig lite träningkläder, så det känns bra. 
När vi kom hem la jag mig i min säg och halvsov i någon timme, så sjukt trött hela tiden. Sen fixade jag lite käk, Lotta kom hit och runt halv sju körde vi och hämtade upp Sofie, Matilda och Filippa - sen mot Skrylle. Pappa & Hampus sprang medan vi gick, gjorde lite blande övningar som tex planka, jumping-jacks, armhävningar. Sen gick vi alla hem och nu ska jag snart duscha och sen sova. Sova, sova, sova. Får även lite sovmorgon imorgon, så det blir skönt!
 
- Nuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0