FEMTON FAKTA OM MIG

◊ Klarar inte av spindlar och blåsor/vårtor/insekter många på samma ställe. Fixar verkligen inte det..
 
◊ ÄLSAR att ha ordning och reda. Även att planera en massa.
 
◊ Äger inget mellannamn.
 
◊ Kan inte ta emot en komplimang eller svara när någon säger tack åt en komplimang
 
◊ Är ingen morgonmänniska, eller hungermänniska (?) blir ett monster när jag är trött, hungrig eller har väldigt ont. 
 
◊ Är ofta väldigt blyg när jag inte känner personer
 
◊ Jag är defenitivt en shopoholic, vilket inte är så bra när man inte har så mycket pengar..
 
◊ Har aldrig smakat sushi.
 
◊ Vill så himla gärna till USA, Australien & Grekland
 
◊ Sämst på att sjunga, men gör det heela tiden ändå
 
◊ Klippte av allt mitt hår vid fyra års ålder, la saxen enda inne vid hårbottnen och klippte av ALLT.
 
◊ Sover ALLTID med strumpor, kan inte sova utan..
 
◊ Är ofta kvällshes och ibland morgonhes
 
◊ Bär mina klockor på högerhand istället för vänster, då det känns mycket bättre och naturligare
 
◊ När jag hittar en ny låt lyssnar jag sönder den på repeat efter repeat efter repeat tills jag tröttnar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0