PIMPA BÖCKERNA

Sommarläsningen till konfirmationen började idag och det var sköönt. Att ha något att göra, en viss tid varje dag. Vi gjorde inte så mycket utan bara pratade och berättade om oss själva. Mot slutet fick vi 30 kr var att handla fika för och sen slutade vi efter vi fikat. Jag cyklade hem och lämnade mina grejer, hämtade busskort och pengar sen gick upp till bussen. Jag, Maja & Max åkte in till Lund där de åt och sen blev klippta på polhem. Efter de gick vi rundor i Lund och köpte saker till våra anteckningsblock vi fått av prästen, som skulle dekoreras. 

Åt hemma och packade ihop lite innan jag åkte till Maja. Här har vi fixat anteckningsböckerna och ska snart kolla en film. 




Kommentarer
Postat av: MATILDA

vad snyggt det blev ;D

Svar: hehe tackar! :)
emmie kristoffersson

2014-06-17 @ 21:57:01
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: VERONICA - modeblogg

Åh så tjusigt och fint!! :) Hoppas du haft en grym dag, kramar i mängder!

Svar: hehe tack! Åh ja då, kram! :)
emmie kristoffersson

2014-06-17 @ 22:33:33
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0