PHOTO

Imorse vakande jag och ville bara sova sova sova, men gick upp och tog en dusch så ändrades de. Fixade mig, cyklade iväg och mötte upp Matilda som äntligen kommit hem från Ven. Saknat henne och Filippa så himla mycket denna vecka dem varit borta. Iallafall så cyklade jag och Matilda vidare till Sofie där vi gick ut och fotade lite. Riktigt kul och mysigt, fick även några bra bilder som kommer komma upp lite då och då. 
Hade planer till idag egentligen men de blev inte av, så vet inte helt hur det blir men något händer säker. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - träning och hälsa

Älskar din topp vart kan man hitta den?

Svar: åh tack! Den är i från veromoda :)
emmie kristoffersson

2014-06-20 @ 16:09:34
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: Katta

Jätte fin bild du liknar Clara Henry haha :D

Svar: haha första gången jag hör det, men tack! :)
emmie kristoffersson

2014-06-20 @ 19:41:09
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0