MED SADEL, STYRE OCH FÄLJ FÅR JAG EN TREVLIG HELG

Efter jag duschat igår åkte vi direkt till stan och köpte en cykel till mig. Äntligen. Får hem den idag så det ska bli kul, har inte cyklat på super länge dock...Fick även med mig ett träningslinne hem. När vi kom hem så la jag mig och sov i två timmar, var så himla trött så det inte fanns ord för det. Sen åt jag lite och la mig i sängen för att kolla "awkward". Kollade alla avsnitt på senaste säsongen, sista avsnitten av "kickstart" och sen bara en massa youtube videos. 
På dagen idag har jag inga speciella planer, men kanske börja skriva lite smått. Sen ikväll ska jag och några tjejkompisar till Filippa för att fira henne lite till. Men innan det har jag inga planer. Kanske städa mitt rum. 
Iallafall så hoppas jag att ni hade en bra nationaldag igår. 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: maja |foto, mode, vardag

Fin blogg!

Svar: Tack! :)
emmie kristoffersson

2014-06-07 @ 12:10:43
URL: http://majafridh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0