LITE KORT

Igår gjorde vi inte så mycket, testade att köra en "most likely to.." och kollade sex and the city. Runt halv ett gick dem hem och jag la mig i sängen för att se "Non-Stop". Vilken var väldigt bra och spänannde. Levde defentitivt upp till mina förväntningar. Däckade sen runt tre. 
Vaknade imorse vid elva och var pigg, inget stort behov av att somna om. Så skönt! Så kollade en massa vines, började kolla säsong fyra av awkward och städade. Ska fixa lite sen städa igen och rensa på mitt rum. Med många "awkward" pauser. hehe. Åkte till skrylle istället och gick/joggade en runda på 3km. Tar det lugnt nu när jag blivit förkyld. Ska duscha sen kolla "awkward" istället för att städa. Underbart väder idag också, inte super varmt och inte kallt. 
Bestämde mig även för att inte visa min konfirmationsklänning förrens dagen då jag konfirmeras, hehe lite spännande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0