KLASSKAMP

Dagen till ära har jag varit utklädd till en turist..eller såg mer ut som en safariguide menmen. Korkade jag har ingen bild på hur jag såg ut, men ska se om jag får tag på en senare. Hela högstadiet var indelade i klassvis och alla klasser hade olika "teman" som var klass bestämt. Exempel på teman är hippies, tursiter, grekiska gudar, pyjamas, galna vetenskapsmän, affärsmän, nördar och tjejer utklädda till killar/killar utklädda till tjejer. Min klass var som sagt turister, de allra flesta brände sig sjukt mycket igår på sandtaget - vilket passade utklädningen. Haha, positivt i det hela. Vi körde staffet/dragkamp, musik-quiz och fotboll. Var endast med på musik-quiset eftersom mina ben inte riktigt var redo för att cykla så pass mycket igår och gjorde därför väldigt ont idag.Vår klass vann över de andra åttorna i dessa momenten och fick varsin klubba, hehe. 
 
Dagen slutade runt två, så då cyklade jag och Sofie hem till mig. Vi har inte gjort så värst mycket, mest legat i min säng och inte gjort så mycket. Kollat klipp på youtube, pratat och bara chillat. Hon åkte nyss så jag tänkt äta lite och sen kolla "orange is the new black" - beroende. 
 
- min mentor hade student igår så bjöd på dessa som blev över , såå goda! 

Kommentarer
Postat av: Moa Andrsson

Sv: visst är det jobbigt och man tappar lätt motivationen när man bara ligger hemma. Så nu gäller det att ta rehabilitering på allvar och inte skynda på vilket man gärna gör :)
Kram!

2014-06-11 @ 20:11:04
URL: http://moaandrsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0