GÖR INTE SOM JAG

Första dagen på sommarlovet och jag vakande vid tio tiden. Men gick dock inte ur sängen förrens halv tre, herregud. Var så himla skönt men ångrar det riktigt nu i efterhand. Borde gått upp när jag vaknade istället.
Halv tre...Iallafall så har jag kollat klart "orange is the new black" och det MÅSTE verkligen komma en till säsong. Men egentligen kan den sluta så, men det får jag hoppas att den inte gör - vill veta vad som händer sen. 
Ska stor städa mitt rum och fixa garderoben hela kvällen och sen kanske börja tänka vad jag ska ha med till Skottland osv idag är det 2 veckor kvar bara, taggad! 
Det kommer riktigt skurar hela tiden med regn som bara öser ner, men det är lite mysigt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fin och bra blogg du har! Skulle bli väldigt glad om du ville kika in på min blogg, kram! :)

Svar: tack så mycket!
Kram!
emmie kristoffersson

2014-06-13 @ 19:31:19
URL: http://amandanygren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0