FILIPPA 15

Gick upp extra tidigt idag för att vara på skolan 07.40. Maja och jag blåste upp ballonger och fixade till Filippas skåp, eftersom att hon fyller femton. Femton år, wihoo. Det innebär en massa massa grejer..haha.
GRATTIS iallafall till bästa Filippa på DIN dag. Fått reda på en massa betyg idag och är väldigt nöjd, då jag höjts i en del. Känns bra! Det ösregnade när jag gick från skolan idag, men inget jobbigt. Bara skönt, varmt ute och små lätta droppar. Super skönt faktiskt. Gick direkt till min arbetsterapeut och sen hem. 
Nu har jag gjort en omellet (äggröra...) och ska fixa en massa inlägg som kommer komma upp för det mesta när jag är i Skottland i sommar. Sen ska jag kolla one tree hill och senare ikväll kommer Filippa, Matilda och Maja hit så ska vi ha det lite mysigt. 
Fick öven hem min konfirmationsklänning idag, men den visar jag imorgon. 
- Snyggingen själv och alla hennes ballonger. 

Kommentarer
Postat av: stella

haha ballonger på skåpet är det bästa som finns :) grattis till henne!

Svar: så härligt! det ska jag ;)
emmie kristoffersson

2014-06-06 @ 17:49:46
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0