EN SÅ KALLAD SKRÄCKIS

Kvällen och natten spenderade jag hos Maja igen. Jag kom lite sent för att jag vart och handlare mat innan. Alla tjejerna från vår konfirmationsgrupp var där vilket var väldigt kul och mysigt. Vi såg en så kallad skräckfilm som var allt annat än skräckfilm, mer en thriller eller drama om något. The glas house var titeln. Efter vi sett den gick alla hem medan jag och Maja såg ytterligare  en film, betydligt bättre. Sen snackade vi lite och la oss. 

Imorse hade vi alarm på 08, vilket vi inte riktigt lyssnade på utan snoozade till halv nio. Gjorde bullar i ugnen, fixade oss och gick iväg till sommarläsningen. Där vi letade upp saker i Bibeln och sen blev indelade i grupper för att sammanfatta de olika evangelium. När de var slut gick jag hem, plockade undan på rummet och är nu i Malmö för att hämta mammas nya bil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0