NOVA

Glömde helt att blogga igår, hade fyllt upp. Ganska svårt med kryckorna nu med, innan när jag satt i rullan kunde jag blogga medans någon körde mig...men inte nu. Efter skolan åkte iallafall jag & Maja taxin hem till mig, fixade lite, såg att min H&M paket hae kommit, öppnade & kollade lite, sen kom Filippa & vi gick ner till bussen. Åkte till centralen, väntade på en stadsbuss & åkte sen till Nova. Gick runder och letade en massa prao platser, hittade INGEN. Fyndade iallafall två tröjor,ett linne, ett halsband & ett par trosor. Riktigt nöjd, med allt. Stannade på centralen och åt mat på subway medans vi väntade på bussen.  När vi sen gick av bussen här hemma så hämtade Filippas mamma oss & körde oss hem till dem. Åt lite paj (hehehe), drog på oss mjukisar, sen dansade vi en del & pratade. När jag sen kom hem så sydde jag ihop ett håli mina leggings, duschade & somnade. 
OCH på nova snöade, jisses va det snöade& jisses va det var mysigt! Herregud så fint det var,äääälskar snö!
 
 
Har den ena tröjan jag köpte på mig, sen glömde jag trosorna i påsen så dem är antagligen hos maja. Fixar en bild på det från H&M senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0