MATILDA ♥

Min läkare sa idag att det kan vara ryggmärgen som blivit lite skadad och det är därför jag har en bedövandekänsla på mitt högra smalben. Det kan försvinna men lika stor chans att det alltid kommer vara så...men det är det lilla om man jämför med allt annat. Lite positivt är att jag bara hade svullnad som stod i mitt högra knä, ingen annan stans. Vilket verkligen är så himla bra. Efter sjukhuset så åkte jag till centrum för att träffa Maja & Filippa. Vi köpte en massa godis, choklad, tidning & dricka till Matilda som inte mår så bra. Mamma körde oss upp till Maja där vi sen skrev en text & när Petra kom hem så körde vi och hämtade Alicia, sen körde hon oss till Matilda. Efter bara en lite stund så gick Filippa hem & vi andra körde hem till mig. Gjorde inte så mycket, kollade resor var väl det hela. Petra, Maja & Alicia har nu åket hem och jag är hemma med mamma. Pappa & Hampus är i Hässleholm på Hampus hockeyträning, och snart så ska jag och mamma äta kycklingsallad. Under tiden mamma fixar så ska jag läsa klart veckorevyn, köpte en till mig med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0