JACK RYAN : SHADOW RECRUIT

Så började dagen med break-dance i skolan, jag var dock bara en åskådare...haha. Efter ett tag så hade jag utvecklingssamtalet, vilket gick bra. Hände inte något speciellt där iallafall. När jag sett lite mer av dansen var det dags för film i aulan..om mozart. Var fruktansvärt trött & ville bara sova men vi hade frågor till så fick hållas vaken. Sen slutade vi, pluggade en massa - åt - sen pluggade meeera. Hade en biobiljett som gick ut idag, så efter jag vaxats så gick jag & mina puddingar och såg bio - Jack Ryan:shadow recruit. Har sagt att vi skullat se bio nu ett tag, och tyckte verkligen vi valde rätt film. Var så helt otroligt bra, suuper.  Efter den så hämtade Majas plastpappa oss och körde oss hem. 
Om vi spolar tillbaka lite till vaxningen, så fick Maja även sina bryn vaxade & fixade. Så efter det gick vi runder helt röda i huvudet på Lunds gator. Tur att det iallafall är mörkt inne i bian. Nu är jag hemma & ska snart sooova, så himla trött. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0