VATTENGYMPA

Igår slutade jag dagen med att tappa upp coca-cola i sängen, verkligen inte min lycko dag. Så fick bädda rent innan jag somande nästan direkt igår. 
Vaknade idag med röööööda utåtstående märken på insidan av båda mina lår..Ajjj! Tog på mig mina svarta jeans imorse med den nya hollister tröjan...innan lunch fick jag byta om till Majas mjukis hon hade i sitt skåp (tuuur). Kunde inte gå vanligt & hade sååå ont. Blev iallafall mycket bätter med mjukis än jeans. Innan sista lektionen fick min bror mina husnycklar då han slutade en timme innan oss. När jag sen kom hem så hade han åkt till Hässleholm för hockey träning..Utelåst. Herregud. Himla tur att Lina bor så pass när, så jag gick dit. Gick på toa och vi pratde en stund. Sen kom mamma hem och jag fick hennes nycklar medans hon åkte till mormor & morfars hus. När hon kom tillbaka åkte vi till sjukhuset, jag hade träff med reumatiker-gruppen. Vattengympa stog på schemat. Kul, men fick ont efteråt. Är helt utmattad & trött nu. Så himla varmt där inne, varmt i vattnet & sen efter en skoldag. När vi fixat efter badet så fikade vi & pratade, sen på vägen ut så träffade jag en sköterska som var med mig när jag låg inlagd och pratade lite med henne. Treeevligt. Nu är jag hemma igen och ska snart duscha. Sen kolla teen wolf & om jag hitter ph. 
Puss.
 
 
-BÄÄÄÄÄSTA GREJEN EVEEER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0