SPORTLOVS-PYSSEL

- Så detta är en grej jag hållt på med på detta sportlov, klätt min laddare i tejp.haha. Tyckte de var vääldigt svart och tråkig så köpte två rullar med färgad/mönstad tygaktig tejp och började snurra. Bara det att efter varje varv får jag byta rulle & det tar därför en massa tid. Sen lossnar tejpen redan också så det var inte en super bra idé skulle jag väl påstå. För övrigt tycker jag faktiskt att det blir snyggt, snyggare än innan iallfall. I med att detta är min skolladddare så tror jag tejpen kommer lossna väldigt snabbt då jag brukar dra med den till dem flesta lektionerna...anyways så var det det.
Rullarna är köpta på lagerhaus för 25:-styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0