SMARTA EMMIE

Har varit en helt okej dag idag, inte hänt super mycket. Har träffat Sofie igen, som jag nte träffat på hela lovet. HUR KUL SOM HELST JU. Hade inga kryckor vilket var otroligt skönt och befriande. Kunde bära mina egna saker osv. Trodde dock att det betydde att jag kunde göra allt "vanligt" så var med på gympan, inte hela men hälften. Hur korkad kan jag vara egentligen ? Sprang runder där som alla andra, men nu sitter jag här och vill bara lägga mig ner och gråta. jävlar så ont jag har i mina ben..kan knappt gå. Så himla typiskt, hoppas bara det blir bättre så jag kan vara utan kryckorna imorgon igen. Anyways så är jag heelt trött och slut nu. HELT.SLUT.&.HAR.SVIN.ONT. Har precis gjort fläskpannkaka som står i ugnen och vill super gärna åka och kolla runder på resor på "ticket" för gud va jag är resesugen.
Sitter & drömmer mig bort helt. Till Thailand, thailand, thailand. Jisses vad jag älskar och saknar Thailand. Kom även på att vi hinner åka till Grekland, Spanien osv i en vecka efter skolan slutat och innan jag åkte till Skottland. Hade varit en sååå bra början på lovet ju, men det var ganska dyrt så tycker nästan att vi ska spara dem pengarna för att sen åka på en långsemester till Thailand i höst. Men om man bara kunde åka utomkands hela tiden, hur skönt/fett/mysigt/roligt/behövande hade det inte varit ?
 
 

- Hade min cerisa tröja idag med en paljettbh under. Älskar den, älskar färgen, passformen. ALLT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0