GRÄNSEN

Igår trycktes jag ännu längre ner då en till släkting somnade in. Min gammelfarmor. Inläggen som kom upp igår är som jag gjorde på morgonen. Hon somnade vid 14 tiden & senare åkte jag, mamma, mammas bror & min kusin in och sa hejdå till gammelfarmor. Livet känns just nu, väldigt väldigt jobbigt & jag orkar snart inte mer. Vet att de var de bästa för henne, men ändå. 

Sen så åkte vi hem & Petra hämtade mig och körde mig och Maja till Filippa. Behövde verkligen prata med mina puddingar om allt möjligt. Matilda kom efter ett tag & vi satt ner i deras källare och pratade. Gick upp en sväng, där vi åt grönsaker, grillchips & dipp medansvar vi spelade bubblan. Vi gick sen ner igen, och pratade om allt möjligt till halv ett ungefär. Är alltid så himla skönt att prata med dessa tjejerna alltså, sååå skönt. Vet verkligen inte vad vi gjort utan varandra & är sjukt tacksam över att ha er. Hur låg jag än känner mig så hjälper ni mig att må tusen gånger bättre. 
Pappa hämtade och körde hem oss var för sig, sen somnade jag - hur trött som helst.
Sitter just nu i bilen påväg till emporia & ska sen jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0