FROZEN

Är hemma nu och måste bara gör ett litet inlägg om denna disney film. Kommer bara hålla med alla andras kommentarer jag hör - att den är grym. HUR bra som helst och så himla gulliga karaktärer. Så rolig och söt hela filmen och defenitivt en ny disneyfilms-favorit. Olof är som alla sagt den gulligaste, men hur gullig var inte trollen 6 Sven då ? hallå, så gulliga ju. Anyways så gillade jag verkligen filmen. Den får 10/10 defenitivt. Har även hört att "trassel" huvudkaraktärerna är med på cermonin, vilket jag också tyckte. Kollade upp det och om det inte bara är en extremt lik karaktär så är det hon. hehe, roligt. 
 
- Jag menar, visst är det trassel ?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0