BLÅ PLANETEN

Oj va många inlägg denna dag fick. Ett tidsinställt med låttips som jag egentligen publicerade igår men sen flyttade fram tills idag för jag trodde det knappt skulle bli något inlägg idag..sen blev videon om vår dag i Lund publicerad idag av Maja, så det är inte direkt jag som fyllt bloggen med inlägg gjorde idag. heheh anyway så är jag hemm nu. Har varit i Danmark hela dagen, ja det blev av. Maja följde med vilket var hur kul som helst. Vi skulleförst åkt med familjen Lundberg men sen blev det isäkert att vi skulle åka osv osv så det blev mi familia + Maja. Vi var på blå planeten och sen handlade lite mat i Danmark. På blå planeten var det fin och så men det är en sak man vill testa men sen är det klart, vill alltså inte åka tillbaks sådär super gärna. MEN det var kul att ha gjort de. En mysig liten mini utflykt lixom. När vi kom hem till hemlandet igen så åt vi mat på subway, yummi. Och nu är vi hemma igen, Maja hemma hos sig. Min kusin kommer snart och ska sova här till imorgon. Ska försöka hinna med att se det senaste "teen wolf" avsnittet innan halv sju, då hon kommer. Hade även supersuper gärna velat se det senaste "pretty little liars" avsnittet idag men det får jag nog vänta med...DET SENASTE SKA VARA SUPER BAR JU!!!!
Det kommer även en video från dagen ikväll-imorgon någongång, väääääldigt mycket fisk. just sayin'.



 - selFish..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0