ALONG CAME POLLY

Var hos Maja en stund innan Matikda kom och vi gick till Filippa. Hos Maja busade vi bara med Alicia, trodde honskulle  trilla ner från sängen, så jag sprang fram och skulle fånga henne - hon trillade aldrig..det enda som hände var att jag fick fruktansvärt ont i höfterna. Vilket jag fortfarande har..haha. Hos Filippa pratade vi bara och åt snackas. Popcorn, ostbågar, oreo-marabou, apelsin-marabou, smultrondricka & citrondricka. Vi hade det super mysigt, Matilda kunde inte sova över så hon gick hem vilket var lite trist. Vi andra bara låg och pratade och tiden bara rann iväg..klockan visade 02 när jag trodde den var halv 12..Tog mitt cellgift igår och mådde därför illa vilket gick över efter jag tagit lite tabletter & ätit paprika. Sov riktigt gott inatt, eller sover alltid super hos Filippa, haha.
 
Men imorse när vi vaknade hade Maja mått illa hela natten, så hon åkte hem direkt..maginfluensa antagligen. Tycker sjukt synd om henne och hoppas verkligen inte att vi andra blivit smittade. Filippa & jag kollade på "along came Polly" faktiskt väldigt bra. Sen åt vi frukost väldigt mysigt och gott!
Nu är jag hemma och snart kommer Matilda och Filippa så ska vi gå till jobbet. 
 
- Hur gullig är inte illern ? Så gullig ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0